Skip to main content

Potentiel fejl vedr. asset typer

Forum|alt.badge.img+1
  • Contributor
  • 9 replies

Hej folkens, 

I tilfælde af at I også klør jer i hårbunden og undrer jer, så er der en ongoing bug som er rapporteret til Freshservice, der rammer manuelt oprettede assets og deres asset typer. 

Jeg har dog i den forbindelse forespurgt en mulighed for at følge og evt. rapportere fejl direkte til Freshworks, men det lader til at den eneste måde at gøre det på er via ticket som så håndteres internt via Freshworks egen tracking - og desværre ikke synligt for administratorer i firmaer der bruger Freshworks suiten.

Derfor er jeg lidt nysgerrig om andre ligesom jeg selv, er interesserede i en mere åben bug-oversigt, så vi har mulighed for at slå op i registeret og se om det er en anerkendt fejl, og derved spare tid på troubleshooting internt i Freshservice.

Se evt. billedet herunder, hvor kun 1 asset type er synlig, modsat de mange der er i vores system.

Hvad tænker I andre - ville det give værdi at kunne se og følge åbne bugs?

/ Chris - Bunker Holding IT

Did this topic help you find an answer to your question?

4 replies

Forum|alt.badge.img+4
  • Skilled Expert
  • 11 replies
  • March 11, 2025

Hej Chris

Det lyder ikke tosset med åbenhed omkring kendte bugs og åbenhed omkring status på disse.

/Henrik, NORMAL

Forum|alt.badge.img+1
  • Author
  • Contributor
  • 9 replies
  • March 11, 2025
helu wrote:

Hej Chris

Det lyder ikke tosset med åbenhed omkring kendte bugs og åbenhed omkring status på disse.

/Henrik, NORMAL

Jeg ved ikke hvor meget pres vi kan lægge på Freshworks generelt, men ellers må vi være gode til at indrapportere hvis vi oplever noget i dagligdagen. 

Ud over det her community site, kan det dog være svært lige at se hvem der reelt set har Freshservice/desk i Danmark, men det kunne være det gav mening at oprette noget fællesskab imellem virksomheder - en såkaldt erfa-fresh-gruppe? ;-)

Tak for input!

/ Chris

Daniel Söderlund
Skilled Expert
Forum|alt.badge.img+14

Publik bugg/known issues tracker  hade varit nice. 
Gå via en Freshworks partner eller CSM är väl bästa just nu om man vill få sig hörd. 

Vet inte om en Ide post skulle hjälpa i detta fall då det inte är produkten utan Freshworks interna rutiner vi vill ändra. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Author
  • Contributor
  • 9 replies
  • March 11, 2025
Daniel Söderlund wrote:

Publik bugg/known issues tracker  hade varit nice. 
Gå via en Freshworks partner eller CSM är väl bästa just nu om man vill få sig hörd. 

Vet inte om en Ide post skulle hjälpa i detta fall då det inte är produkten utan Freshworks interna rutiner vi vill ändra. 

Jeg er enig - det ville være nice. Jeg har fået meldingen fra vores CSM at det ikke er offentligt tilgængeligt for at “beskytte Freshworks kunder”. 

Jeg ved ikke i hvilket omfang det udsætter kunderne hvis bugs er offentliggjort, men jeg vil i hvert fald forsøge at løfte det med vores CSM. 

En Idea post hjælper desværre nok ikke, for som du selv skriver, er det ikke direkte deres produkt vi vil ændre på.